FAQ

De belangrijkste vragen hebben we voor je op een rij gezet 

Heeft Covid-19 invloed op mijn levering?

Wees voorbereid op vertragingen wegens COVID-19 maatregelen

Onze vervullingstijden zullen langer zijn dan normaal en kunnen blijven toenemen totdat de zaken weer normaal worden. De hele industrie kampt met uitdagingen en we zien vertragingen in onze toeleveringsketen, inclusief distributeurs en transporteurs.

Vervullingstijden

DTG Print [T-shirts] 20-25 werkdagen

Knippen & naaien   15-20 werkdagen

Mondbedekkers      11-14 werkdagen

Borduurwerk           13-17 werkdagen

Sublimatie (slippers, sokken, laptophoezen)  10-13 werkdagen

Thuis en wonen          5-8 werkdagen

Mokken                   17-23 werkdagen

[Excl. levertijd van 2-4 dagen]

We communiceren nauw met onze partners zoals om ervoor te zorgen dat ze ons kunnen voorzien van voldoende voorraadniveaus via hun gedistribueerde netwerk van groothandels. Consumenten zijn over het algemeen geduldiger in deze periode, omdat zelfs Amazon heeft aangegeven dat het tot 1 maand vertraging oploopt.

Excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor uw begrip.

Dé Bluesstore

Kan ik grotere maten bestellen dan vermeld wordt?

We hebben getracht om ons assortiment in alle gangbare maten aan je te laten zien. Maar het kan zijn dat sommige artikelen meer maten aanbieden dan dat wij  tonen.  Mocht je een grotere maat nodig hebben laat het ons dan weten via info@bluesstore.nl en we kijken wat we voor je kunnen betekenen. We laten je z.s.m. weten wat er mogelijk is, we zijn je graag van dienst. I need somebody to stand by me. I need a hand, I need a helping hand. [Helping Hand – Foghat]

Kan ik mijn aankoop te allen tijden retourneren?
Waarom deze winkel?

Op elk product dat je koopt verdienen wij ongeveer 5 Euro. Dit geld wordt volledig gebruikt om GRATIS Dé Blueskrant te kunnen blijven uitgeven. Daarnaast hebben we een speciale een 5th Anniversary kledinglijn ontworpen. Hiermee steunt je ons  zelfs nog een beetje  extra.  🙂 Kopen dus!!!!!

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? [Levertijd & Productie]

Dé Blueskrant heeft kwaliteit al 5 jaar hoog in het vaandel staan, datzelfde geldt voor alle artikelen die we aanbieden via deze webshop. De Blues Store heeft bewust gekozen voor eerlijke producten die op een eerlijke manier gemaakt worden. Elk product dat u besteld in onze webshop wordt  exclusief  [on demand] voor u  gemaakt in de EU of de Verenigde Staten. De levertijd is daarom wat langer dan je wellicht gewend bent. In de bevestigings mail die je ontvangt kun je de order volgen via de ‘Follow Order Status’ button. I.v.m. Covid-19 zit er extra vertraging op de lijn. Zie: FAQ  Heeft Covid-19 invloed op mijn levering.

 

Wat is Company of Errors?

Company of Errors is de naam waaronder Ingrid Bosch & Marijn Ooijman Dé Blueskrant uitgeven. Het geld dat met deze webshop verdiend wordt, is bestemd om deze krant vier keer per jaar GRATIS te kunnen uitgeven én te distribueren in Nederland en België.

Daarnaast in Company of Errors verantwoordelijk voor de unieke designs van alle ontwerpen in de Blues Store. Op deze ontwerpen is copyright van toepassing en mogen op geen enkele wijze gereproduceerd worden. #Trademark #Copyright

Wil je een exclusief ontwerp voor jezelf,  festival, product, band, podium of je bedrijf, dan is Company of Errors u graag van dienst. Neem contact met ons op via: info@companyoferrors.nl

Company of Errors ontwierp voor: Ribs & Blues, Rockin’ All Over Den Nul, Blues in Wijk, The Guitar Store, Leif de Leeuw Band, Flirting with the Blues, Graveyard Blues, Ruhr Gold bier, GitGo Blues Festival, Dowina Guitars, Photo L’ ecole, Texel Blues, BBQ-Beers & Blues – De  Koog Texel, Stepping Stone 1978, Free Beer Bastards, De Proeftuin van Salland, DIMP, Giethoorn  Evenementen e.v.a.

Welke betaalmethodes zijn er?

 

.

Niet gevonden wat je zocht? Neem gerust contact met ons op.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •