Kan ik mijn aankoop te allen tijden retourneren?
Aangezien gekochte items exclusief [on demand] voor jou gemaakt worden is ruilen of retourneren niet mogelijk.
KLEUREN: Kleuren van aangekochte artikelen kunnen uiteraard iets afwijken van de kleuren die je op je beeldscherm ziet.
MATEN: Als je op de bestelpagina van het door jou begeerde artikel naar beneden scrolt zijn – via de SIZE CHARTS link – alle maten in centimeters voor je omschreven. Je koopt daarom altijd de juiste maat en een aankoop retourneren op basis van een verkeerde maat is daarom ook niet mogelijk.
BREUK: Bij breuk of leveringsschade neem je contact op met info@bluesstore.nl. Vermeld je klant en ordergegevens, de aard van de beschadiging en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Alle claims voor verkeerd bedrukte / beschadigde / defecte items moeten binnen 4 weken na ontvangst van het product worden ingediend. Voor pakketten die tijdens het transport verloren zijn gegaan, moeten alle claims uiterlijk 4 weken na de geschatte leverdatum worden ingediend.
Als je reclamatie m.b.t. breuk of leverringsschade is goed gekeurd wordt binnen 10 werkdagen het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) teruggestort.